گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد بیاد توی تنهایی هام

ومنم اجازه ندم!...اونم بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و بگه مگه...

من مردم که تو تنها بمونی؟

من می خوام اون یه نفر تو باشی عشقم :)

خـــــــــــــــیلی دوست دارم بوسه

تو که نباشی با چتر هم که قدم میزنم ، گونه هایم خیس میشود :(

پس خواهش می کنم منو تنها نذار ...

من خیلی بهت وابسته شدم یه روز که نیستی دلم می گیره و عصبی می شم 

و این عصبانیتمو سر اونایی که دوسم دارند خالی می کنم 

البته نمی خوام فک کنی که من آدم عصبی و... هستم نه وقتی نیستی دلم 

هی بهونت رو می گیره  منم نمیدونم چیکار کنم عصبی می شم ...

آخه چیکار کنم دل من که جز تو کسی رو دوس نداره فقط و 

فقط تــــــــــــــــــــو رو می خواد ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 13 مهر 1392 | 15:55 | نویسنده : عاشق عرفان |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز
    mouse code

    كد ماوس